Ve stykovaných kolejích dochází vlivem teplot ke změně velikosti stykové spáry, což způsobuje dynamické rázy od projíždějících železničních dvojkolí. Tyto rázy způsobují v krátkém časovém úseku značné a v delším časovém období nepřijatelné závady v geometrii koleje. Pro zajištění plynulosti jízdy je nutné, aby pojížděná hrana kolejnice byla co nejméně přerušovaná. Z důvodu zvyšování požadavků na komfort, bezpečnost jízdy a snížení nákladů na údržbu kolejí se kolejnice svařují do „nekonečných” pásů a tím vytvářejí bezstykovou kolej. Maximální kvality práce dosahujeme také díky nejmodernější technologií svařování kolejnic robotizovanou svářecí hlavou (metodou stykového odtavovacího svařování kolejnic).
Používání špičkového vybavení, zkušenost zaměstnanců, kvalita prací a zpracování dat při zřizování BK udělalo z naší firmy významného dodavatele prací při zhotovení, rekonstrukcích a opravách BK. Mezi naše největší zákazníky patří firmy Subterra a.s., GJW Praha spol. s r.o., Skanska a.s., Chládek a Tinťera Pardubice a.s., OHL ŽS a.s., Strabag Rail a.s. a další.
Nabízíme tyto práce:
Již od roku 2003 provádíme kompletní dodávky staveb na železničním svršku.
Ve stykovaných kolejích dochází vlivem teplot ke změně velikosti stykové spáry, což způsobuje dynamické rázy od projíždějících železničních dvojkolí.
Naše firma vznikla v roce 1993 se zaměřením na navařování a regeneraci výhybkových součástí.
Nabízíme vám zpracování komplexního posouzení technického stavu vlečky, výhybek nebo koleje či kolejiště.