V rámci rozšíření našich služeb jsme roce 2010 získali oprávnění pro opravu srdcovek z manganové oceli navařením. Výkon jedné čety je jedna navařená srdcovka za 8 až 12 hodin výluky provozu v závislosti na tvaru a poškození srdcovky. Navaření lze provádět i mimo kolej.
Použitelná kapacita:
Doporučení:
Záruční doba:
Opravy srdcovek navařením začala naše firma provádět v roce 1993.
V rámci rozšíření našich služeb jsme roce 2010 získali oprávnění pro opravu srdcovek z manganové oceli navařením.
Z důvodu výskytu vad na těchto typech srdcovek jsme provedli zaškolení čet na jejich opravy dle TP č. 103 s použitím elektrod FOX DUR 350 Bohler.
Základním problémem ve vztahu kolo - kolejnice je vytváření převalků a vady headcheck na kolejnicích a výhybkových součástech.
Navaření jazyka se provádí v kolejišti i dílensky. Oprava spočívá v navaření vydrolených míst a zesílení opotřebovaného hrotu jazyka.
Opravujeme všechny typy přídržnicových plechů (KN i DESKOVÉ).
Provádíme opravy deformovaných konců kolejnic, poškozené hlavy kolejnice ojetím nebo prosmyknutím kola.
Oprava výškových deformací kolejnic rovnáním, umožňuje provést vyrovnání deformovaných elektrických i aluminotermických svárů.
Naše firma vám v rámci služeb nabízí i servisní služby na výhybkách.