Zanedbáním údržby součástí železničního svršku dochází k vytváření převalků a rozvoji vad v materiálu. Toto vede ke snižování životnosti součástí a zvyšování finanční náročnosti na opravy. Jsme držiteli osvědčení způsobilosti k broušení pojížděných součástí výhybek. Provádíme cyklické broušení výhybek dle pokynu generálního ředitele SŽDC, s.o. č. 10/2015 Cyklické broušení pojížděných součástí výhybek a výhybkových konstrukcí, s účinností od 1.1.2016.
Doporučení:
Použitelná kapacita:
Dalším krokem v rozvoji naší společnosti je spojení se skupinou Rail Maintenance Group AG v oblasti strojního broušení.
Zanedbáním údržby součástí železničního svršku dochází k vytváření převalků a rozvoji vad v materiálu.
Základním problémem ve vztahu kolo - kolejnice je vytváření převalků a vady headcheck na kolejnicích a výhybkových součástech.
Pro měření profilu kolejnic a výhybkových součástí, jsme vybaveni digitálním profiloměrem Nextsense CALIPRI.