Pro měření profilu kolejnic a výhybkových součástí, jsme vybaveni digitálním profiloměrem Nextsense CALIPRI.
Digitální profiloměr je nutný pro přejímku broušení ve výhybkách zařazených do 1. a 2. cyklu broušení a v ostatních výhybkách pojížděných rychlostí 120 km/h a vyšší. Sejmuté příčné řezy/profily, broušených součástí výhybek před a po provedeném broušení, jsou předány SŽDC, s.o.
Dalším krokem v rozvoji naší společnosti je spojení se skupinou Rail Maintenance Group AG v oblasti strojního broušení.
Zanedbáním údržby součástí železničního svršku dochází k vytváření převalků a rozvoji vad v materiálu.
Základním problémem ve vztahu kolo - kolejnice je vytváření převalků a vady headcheck na kolejnicích a výhybkových součástech.
Pro měření profilu kolejnic a výhybkových součástí, jsme vybaveni digitálním profiloměrem Nextsense CALIPRI.